E-mailul si aplicatiile interne

Intr-o companie, informatiile circula rapid de la angajat la superior si de la superior la angajat intr-o forma verbala dar din pacate ineficienta. Sau ne putem referi chiar si la legaturile dintre departamente unde acestia trebuie sa comunice pentru diferite proiecte, situatii insa toata activitatea desfasurata trebuie sa se faca rapid si sigur.

Fiecare companie are de realizat diferite taskuri, deadline-uri iar daca sediul este impartit pe departamente si pe etaje, atunci nu ai cum sa trimiti un angajat care se afla la etajul 2 pana la etajul 10 sa transmita o anumita informatie. In anii care au trecut, cand tehnologia informatiei inca nu era dezvoltata era cu totul alta situatie, dar aflandu-ne in prezent trebuie sa ne utilizam de toate mijloacele posibile.

In momentul actual, orice firma trebuie sa ofere tuturor departamentelor solutii de optimizare a activitatii pentru transmiterea informatiilor, iar cele mai bune aplicatii sunt:

  • Aplicatiile de e-mail;
  • Platformele interne de gestionare a task-urilor;
  • Aplicatii interne dezvoltate de firme terte cu care putem comunica cu servere sau baze de date externe;
  • Aplicatii ce ne indica statusul unor servicii, conexiuni;
  • Aplicatii prin care sa putem realiza rapoarte;

Transmiterea unei informatii dupa cum stiti este foarte cruciala si este recomandat ca atunci cand doriti sa transmiteti ceva unui manager, superior sau altui departament, emailul este cea mai rapida solutie. Ca variante puteti utiliza pentru mesagerie Gmail, Yahoo, Outlook sau domeniile unor companii unde vi s-a atribuit casuta de mail personala.

Marile companii inteleg ce inseamna o optimizare informationala, si multe dintre acestea ajung sa angajeze noi programatori care sa creeze diferite platforme interne de comunicare pe diferite limbaje de programare: Python, C++, Java, C#, WPF, SQL, PHP, etc.

Toate aplicatiile realizate ajut compania sa isi automatizeze obiectul de activitate si totodata cresterea cifrei de afaceri.

 

Lasă un răspuns